Rühmad
Liblikad
Rühmad
LIBLIKAD
Liblikate rühmas käivad 2024/25 õppeaastal 1,5-3 aastased lapsed. Rühma õppekeel on eesti keel. Rühm asub Kraavi majas.
Rühm on avatud 07.00-19.00. Hommiku- ja õhturühm on 7.00 - 8.00 ja 18.00 - 19.00 Öökullide rühmas.
Õpetaja:
KATRIN
Assistent:
TIINA
Õpetajaabi:
CARMEN
Muusikaõpetaja:
VELVE
tel: 6559664
Liikumisõpetaja:
Annely
tel: 6559664
Rühma telefon: 5539114
Kirjalikult on võimalik rühma ja õpetajatega ühendust võtta läbi ELIIS.ee keskkonna.
Hoolekogu liikmed:
TRIIN JÄNES
triinjanes@gmail.com
GRETHEL RÜÜTSALU
grethel.ryytsalu@gmail.com
PÄEVAKAVA:
08.00 - 8.45 kogunemine
08.45 - 9.15 kätepesu, hommikusöök
09.15 - 9.30 mängud, hommikuring
09.30 -10.30 planeeritud tegevused
10.45 -11.30 mängime õues
11.45 -12.00 riietumine, kätepesu
12.00 -12.30 lõunasöök
12.45 -15.00 lõunauinak
15.00-15.45 vaba mäng, individuaalne tegevus
15.45-16.15 õhtuoode
16.15-18.00 mäng toas ja õues, kojuminek
Vajadusel hommikurühm 07.00-08.00 ja õhturühm 18.00-19.00 on Öökullide rühmaruumisÕppeaasta 2024/2025 üldteema: „Kuidas lind - nõnda laul, kuidas kunstnik - nõnda looming“
- Laps tutvub erinevate kunstivormide- ja muusikastiilidega mis toetavad tema loovuse arengut
- Laps märkab nähtusi ja muutusi looduses. Oskab nähtut edasi anda oma kunstitöödes.
- Laps omandab oskusi ja teadmisi ise proovides, katsetades, uurides ning kogedes
- Laps tutvub lihtsamate võimalustega digivahendite kasutamiseks muusika ja kunsti loomisel
- Laps naudib aktiivset liikumist, õpib, et terve olla on hea
Liblikate rühma õppe-kasvatustöö eesmärgid:
- Laps kohaneb rühmaga ja inimestega enda ümber.
- Laps saab hakkama eneseteenindamisega, lapsel on kujunemas või on kujunenud kindlad harjumused.
- Laps tunneb mängust rõõmu ning keskendub mängule, meeldib täita mängudes erinevaid rolle.
- Laps on huvitatud erinevatest talle pakutavatest tegevustest, soovib uurida, katsetada, avastada - laps saab positiivseid kogemusi läbi õppetegevuste.
- Laps suudab väljendada ennast eakohases kõnes.
- Muukeelne laps saab hakkama igapäevase suhtlusega eesti keeles - laps katsetab erinevaid võimalusi enese väljendamiseks (miimika, viipamised, pildimaterjalid jms).
- Laps kasutab erinevaid vahendeid eesmärgipäraselt ning tegevuse lõppedes koristab enda järelt.
Õppe-ja kasvatustöö läbiviimise põhimõtted:
1) lapse individuaalsuse ja tema arengupotentsiaali arvestamine;
2) lapse tervise hoidmine ja edendamine ning liikumisvajaduse rahuldamine;
3) lapse loovuse toetamine;
4) mängu kaudu õppimine;
5) humaansete ja demokraatlike suhete väärtustamine;
6) lapse arengut ja sotsialiseerumist soodustava keskkonna loomine;
7) lapsele turvatunde, eduelamuste tagamine;
8) üldõpetusliku tööviisi rakendamine;
9) kodu ja lasteasutuse koostöö;
10) eesti kultuuritraditsioonide väärtustamine ning teiste kultuuride eripäraga arvestamine.
3.aastase lapse arengu eeldatavad tulemused õppekava läbimisel leiad siit
4. aastase lapse arengu eeldatavad tulemused õppekava läbimisel leiad siit
Rühma head tavad:
- Rühma tulles ütlen ''Tere'', ära minnes ''Head aega''
- Värskes õhus olla hea, see teeb tervisele head!
- Magamise ajal puhkan, sest keha vajab puhkust.
- Räägin vaikse häälega, siis on parem kuulata.
- Enne sööma asumist, käsi pesen usinasti.
- Kui suu matsub, siis jalg ei tatsu - (söömise ajal istun laua taga).
- Asjad mängu võtsin ma, pärast tuba koristan.
- Toas ma kõnnin - nii on hea, õues joosta saan ma pea.
- Kui sõber haiget sai, lohutan ja teen pai.