Rühmad
Vembu - Tembud
Rühmad
Vembu - Tembud
Tasandusrühm
Sihtgrupp - lapsed, kellel on:
- Hääldamis- ja fonatsioonipuuded
- Süsteemsed kõnepuuded (alaalia, afaasia)
- Teisased kõnepuuded (tingitud kergest kuulmispuudest, psüühikahäiretest ilma vaimse alaarenguta)
- Segatüüpi spetsiifilised arenguhäired
Vembu Tembu rühm on avatud tööpäevadel 8.00-18.00.
Valverühm asub 07.00-08.00 ja 18.00-19.00 Lottede rühmaruumis (asub I korrusel)
Õpetajad
Assistent
Mairit
Õpetaja abi
Annika
Muusikaõpetaja
Velve tel: 655 9664
Liikumisõpetaja
Annely tel: 655 9664
Rühma telefon 53070612
Kirjalikult on võimalik rühmaga ühendust võtta läbi ELIIS.ee keskkonna.
Logopeed
Marii
Logopeed võtab lapsi kõneravi tundidesse kõikidest päeva tegevustest, v.a päevasest magamisest.
Logopeed nõustab Vembu-Tembu rühma lapsevanemaid eelnevalt kokkulepitud ajal.
Logopeedi meiliaadress: marii.sillasoo@kraavila.edu.ee
Rühma telefon: 53070612
Hoolekogu liige:
Hannelore Kääramees
hannelorele@gmail.com
PÄEVAKAVA
08.00 - 08.50 Kogunemine, mäng
08.50 - 09.00 Hommikuring
09.00 - 09.30 Hommikusöök
09.30 - 10.45 Planeeritud õppetegevused
11.00 - 12.15 Õues viibimine
12.30 - 13.00 Lõunasöök
13.00 - 15.00 Vaikne tund
15.00 - 16.00 Individuaalne tegevus, mäng
16.00 - 16.20 Õhtuoode
16.20 - 18.00 Mäng toas ja õues, kojuminek
Nädala tegevuskava:
ESMASPÄEV:
Mina ja keskkond
Keel ja kõne
Kunstitegevus (voolimine)
TEISIPÄEV:
Mina ja keskkond
Keel ja kõne
Muusika 10.35
KOLMAPÄEV:
Keel ja kõne
Liikumine 9.50 (võimlas)
Kunstitegevus (kleepetöö, meisterdamine)
NELJAPÄEV:
Muusika 9.15
Keel ja kõne
Matemaatika
REEDE: Keel ja kõne
Kunstitegevus (joonistamine)
Liikumine 10.45 (õues)
Õppeaasta 2023/2024 üldteema: : „Ühel meelel, samas keeles, õpime ja mängime“
- Laps väärtustab eesti keelt ja rahvakultuuri traditsioone, tunneb huvi teist päritolu rühmakaaslaste keele ja kultuuri vastu.
- Laps osaleb aktiivselt tegevustes, märkab ümbritsevat keskkonda, oskab ennast loovalt väljendada.
- Muukeelne laps saab hakkama igapäevase suhtlusega eesti keeles.
VEMBU-TEMBU RÜHMA EESMÄRGID:
1. Arvestades lapse eripära, aitame tal jõuda võimalike parimate tulemusteni
2. Lähenedes lapsele võimalikult individuaalselt, toetame tema arengut nii toas kui õues läbi mängu ja aktiivõppe.
3. Väärtustades keelt ja kultuuri, kujundame lapse väärtushinnanguid ja sotsiaalseid oskusi,
Õppe-ja kasvatustöö põhimõtted:
1) lapse individuaalsuse ja tema arengupotentsiaali arvestamine;
2) lapse tervise hoidmine ja edendamine ning liikumisvajaduse rahuldamine;
3) lapse loovuse toetamine;
4) mängu kaudu õppimine;
5) humaansete ja demokraatlike suhete väärtustamine;
6) lapse arengut ja sotsialiseerumist soodustava keskkonna loomine;
7) lapsele turvatunde, eduelamuste tagamine;
8) üldõpetusliku tööviisi rakendamine;
9) kodu ja lasteasutuse koostöö;
10) eesti kultuuritraditsioonide väärtustamine ning teiste kultuuride eripäraga arvestamine.
Head tavad meie rühmas
OLEN VIISAKAS LAPS, OSKAN KÄITUDA , KASUTAN VIISAKUSSÕNU.
OLEN SÕBRAKS MÄNGUKAASLASTELE , MA EI TEE TEISTELE SEDA , MIDA EI TAHA , ET TEHAKSE MULLE.
RÄÄGIN RÜHMAS VAIKSE HÄÄLEGA , SIIS KUULEN TEISI LAPSI JA ÕPETAJAT.
HOIAN KORRAS OMA MÄNGUASJAD, TÖÖVAHENDID, OMA KAPI.
ÕPETAJA LOATA EI LAHKU MA RÜHMARUUMIST EGA MÄNGUVÄLJAKULT.