Rühmad
Tiigrid
Rühmad
TIIGRID
2024/2025 õppeaastal käivad Tiigrite rühmas lapsed vanuses 5-6 a. Õppekeel on eesti keel. Rühm asub Pihlaka majas.
Tiigrite rühm on avatud tööpäevadel 08.00 - 18.00
Hommiku- ja õhturühm asub kella 7.00 - 8.00 ja 18.00 - 19.00 Lepatriinu rühmaruumis I korrusel.
Õpetaja: Anu
Assistent: Siiri
Õpetaja abi: Anastassia
Muusikaõpetaja
Velve tel: 655 9664
Liikumisõpetaja
Annely tel: 6559664
Kirjalikult saab rühma ja õpetajatega suhelda läbi ELIIS.ee keskkonna.
Rühma telefon: 53071394
Hoolekogu liikmed:
Jane Orul
janeorul@gmail.com
Reelika Piirsalu
reelika.piirsalu@gmail.com
Tiigrite päevakava
07.00- 08-00 hommikurühm Lepatriinu rühmaruumis08.00-09.00 kogunemine, hommikuring
09.00-09.20 hommikusöök
09.30-10.45 planeeritud õppetegevused
10.45-12.15 tegevused ja mäng õues
12.15-12.30 riietumine, ettevalmistus lõunasöögiks
12.30-13.00 lõunasöök
13.00-15.00 puhkeaeg
15.00-16.00 vaba mäng, individuaalne tegevus
16.00-16.20 õhtuoode
16.20-18.00 mäng toas ja õues, huviringid, kojuminek
18.00 - 19.00 õhturühm õues või Lepatriinu rühmaruumis
Õppetegevuste kava:
E: keel ja kõne, kunst, muusika 10.25, seiklusrada 11.40
T: mina ja keskkond, kunst, liikumine 11.10 õues
K: Keel ja kõne, matemaatika, muusika 10.25
N: mina ja keskkond, keel ja kõne, liikumine 10.15 sees
R: keel ja kõne, kunst
Õppeaasta üldteema: „Kuidas lind - nõnda laul, kuidas kunstnik - nõnda looming“
2024/2025 õ.a. on Tallinnas muusika ja kunsti teema-aasta.
RÜHMA EESMÄRGID ÕPPEAASTAKS 2024/2025
Tiigrite rühma eesmärgid:
- Laps märkab end ümbritsevat keskkonda läbi ja arenendab oma oskuseid igapäevaste tegevuste, mängu, õppimise kaudu
- Laps reguleerib oma käitumist ja emotsioone, vajadusel korrigeerib seda, arvestab kaaslaste huvide ning arvamustega;
- Laps märkab teiste edusamme ja on oma tegevustes orienteeritud tunnustusele, tähelepanule ja emotsionaalsele toetusele,
- Laps suudab toime tulla enda ebaõnnestumistega ja oskab teisi toetada
- Laps oskab kasutada kõnet enda mõtete väljendamiseks info saamiseks, tegelikkuse adumiseks ning uute teadmiste omandamiseks
- Laps arutleb omandatud teadmiste ja oskuste üle, seostab uusi teadmisi varasemate kogemustega;
- Laps suudab mängudes ja tegevustes järgida reegleid, nende täitmist teiste poolt ja oskab reegleid teistele selgitada
Tiigrite rühma õppe- ja kasvatustegevuse ning eesmärkide läbiviimist toetavad põhimõtted:
- lapse individuaalsuse ja tema arengupotentsiaali arvestamine (töö koos rühmaga, gruppides, paarides, individuaalselt);
- lapse tervise hoidmine ja edendamine (sh hügieen, õues viibimine, õppekasvatustöö), liikumisvajaduse rahuldamine (sh õppekäigud tänavale, parki-metsa-rabasse, muuseumisse).
- lapsele turvatunde ning eduelamuste tagamine (reeglitest kinnipidamine, motiveerimine ja tunnustamine - et laps oleks enesekindel, julge ja loov oma mõtete avaldamisel-elluviimisel);
- laps õpib aktiivselt läbi (sh planeeritud) tegevuse ja mängu;
- kodu ja lasteasutuse koostöö (tagasiside andmine, arenguvestlus, lastevanemate koosolek, õppekasvatustöö ja vaba tegevuse/mängu läbiviimist toetavate vahendite soetamine; ühisüritused);
6.a. lapse eeldatavad tulemused õppekava läbimisel leiad siit
TIIGRITE HEAD TAVAD:
Igal uuel hommikul, ütlen "Tere hommikust!"
Õhtul ennem pagemist, ütlen mina nägemist!
Olen sõbralik ja kraps, viisakas ja tubli laps.
Toas ma kõnnin - nii on hea. Õues saan ma jooksuloa.
Ühe mänguasja ma reedel kaasa võtta saan.
Lohutan ja aitan sõpra, kui on sõber sattund hätta.