Rühmad
Tähekesed
Rühmad
TÄHEKESED
Rühmas Tähekesed käivad 2024/25 õ.a. 3-4 aastased lapsed. Rühma õppekeel on eesti keel. Rühm asub Kraavi majas.
Tähekeste rühm on avatud 08.00 - 18.00. Hommiku- ja õhturühm asub 07.00-08.00 ja 18.00-19.00 Öökullide rühmaruumis
Õpetaja: Reelika
Assistent: Silja
Õpetajaabi: Lilli
Muusikaõpetaja:
Velve tel: 655 9664
Liikumisõpetaja:
Annely tel: 655 9664
Rühma telefon: 53070036
Kirjalikult on võimalik rühma ja õpetajatega ühendust võtta läbi ELIIS.ee keskkonna.
Hoolekogu liikmed:
Liisi Juhe
liisijuhe@gmail.com
Kelli Soomann
kelli.soomann@gmail.com
PÄEVAKAVA:
08.00 - 09.00 Kogunemine, vaba mäng
09.00 - 09.30 Hommikusöök
09.30 - 11.00 Hommikuring, planeeritud õppe- ja kasvatustegevused
11.00 - 12.15 Õues viibimine
12.15 - 12.30 Tuppa tulek, ettevalmistused lõunasöögiks
12.30 - 13.00 Lõunasöök
13.00 - 15.00 Puhkeaeg
15.00 - 16.00 Virgumine, vaba mäng, huviringid
16.00 - 16.30 Õhtuoode
16.15 - 18.00 Mäng toas ja õues
Hommiku- ja õhturühm 07.00 - 08.00 ja 18.00 - 19.00 on Öökullide rühmaruumis
NÄDALAKAVA
ESMASPÄEV
Mina ja keskkond
Keel ja kõne
TEISIPÄEV
Muusika 10:15
Matemaatika
Kunst
KOLMAPÄEV
Liikumine õues 11:20
Mina ja keskkond
Keel ja kõne
NELJAPÄEV
Muusika 10:15
Keel ja kõne
Kunst
REEDE
Liikumine võimlas 10:00
Keel ja kõne
Õppeaasta 2024/2025 üldteema: „Kuidas lind - nõnda laul, kuidas kunstnik - nõnda looming“
2024/2025.õ.a. on Tallinnas muusika ja kunsti teema-aasta
- Laps tutvub erinevate kunstivormide- ja muusikastiilidega mis toetavad tema loovuse arengut
- Laps märkab nähtusi ja muutusi looduses. Oskab nähtut edasi anda oma kunstitöödes.
- Laps omandab oskusi ja teadmisi ise proovides, katsetades, uurides ning kogedes
- Laps tutvub lihtsamate võimalustega digivahendite kasutamiseks muusika ja kunsti loomisel
- Laps naudib aktiivset liikumist, õpib, et terve olla on hea
RÜHMA EESMÄRGID ÕPPEAASTAKS 2024/2025
- Laps saab hakkama eneseteenindusega, vajadusel julgeb ja oskab abi küsida.
- Laps nimetab oma ees- ja perekonnanime, oma pereliikmete nimesid, rühma ja lasteaia nime.
- Laps omandab uusi oskusi ja teadmisi aktiivse tegutsemise ja mängu abil. Õpitut kinnistab läbi korduva kogemuse.
- Laps väljendab eakohaselt enda mõtteid, soove ja arvamusi nii täiskasvanutele kui rühmakaaslastele.
- Laps kasutab kaaslastega suheldes igapäevaseid lihtsamaid viisakusväljendeid.
- Laps hoiab ja käsitseb õigesti kirjutusvahendeid, söögiriistu ning meisterdamistarbeid.
- Laps kasutab rühma mänguasju hoolivalt ja mängu lõpetades paneb asjad tagasi.
- Laps oskab märgata ja nimetada objektidevahelisi erinevusi ning neid võrrelda, järjestada, rühmitada.
- Laps loendab 1-5-ni.
- Laps loob lühiajalisi sõprussuhteid.
- Muukeelne laps mõistab lihtsamaid eestikeelseid väljendeid ja korraldusi.
Õppe- ja kasvatustegevuse põhimõtted:
- lapse individuaalsuse ja tema arengupotentsiaaliga arvestamine;
- lapse tervise hoidmine ja edendamine ning liikumisvajaduse rahuldamine;
- lapse loovuse toetamine;
- mängu kaudu õppimine;
- humaansete ja demokraatlike suhete väärtustamine;
- lapse arengut ja sotsialiseerumist soodustava keskkonna loomine;
- lapsele turvatunde ja eduelamuse tagamine;
- üldõpetusliku tööviisi rakendamine;
- kodu ja lasteasutuse koostöö;
- eesti kultuuritraditsioonide väärtustamine ning teiste kultuuride eripäraga arvestamine.
4.aastase lapse arengu eeldatavad tulemused õppekava läbimisel leiad siit
HEAD TAVAD RÜHMAS
1. Räägin vaikse häälega, siis on parem kuulata.
2. Mängin vaikselt toas, õues saan ma jooksuloa.
3. Lõppes mäng, ma pole lohe, panen asjad ära kohe.
4. Ühe mänguasja ma, lasteaeda tuua saan.
5. Olen sõbralik ja kraps, siis on sõbraks iga laps.
6. Tööde järel iga mees, oma laua puhtaks teeb.
7. Tasa, käes on unetukk - nüüd ma olen vait, kui sukk.